Dsy Network www | forum | my | didattica | howto | wiki | el goog | stats | blog | dona | rappresentanti
Homepage
 Register   Calendar   Members  Faq   Search  Logout 
.dsy:it. : Powered by vBulletin version 2.3.1 .dsy:it. > Community > Forum De Bell Tolls > [RAGAZZE] Pompe
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Expand all | Contract all    Post New Thread    Post A Reply
Collapse
Aneurisma
JAILED

User info:
Registered: Jul 2006
Anno:
Time Online: 6:39:53 [...]
Status: Offline

Post actions:

Edit | Report | IP: Logged
[RAGAZZE] Pompe

C'è una ragazza che mi aiuta a pompare la ruota della bicicletta??? mi sa che ho bucato...

20-07-2006 10:42
Click Here to See the Profile for Aneurisma Click Here to See the Blog of Aneurisma Click here to Send Aneurisma a Private Message Find more posts by Aneurisma Add Aneurisma to your buddy list Printer Friendly version Email this Article to a friend Reply w/Quote
Collapse
Simbios
Pig G0D

User info:
Registered: Oct 2006
Corso: persona seria
Anno: fuori da due anni
Time Online: 67 Days, 9:28:02: [...]

Post actions:

Barone so che fa certe cose!

Governare gli italiani non è impossibile, è inutile. (G.Giolitti)

20-07-2006 10:44
Click Here to See the Profile for Simbios Click Here to See the Blog of Simbios Click here to Send Simbios a Private Message Find more posts by Simbios Add Simbios to your buddy list Printer Friendly version Email this Article to a friend Reply w/Quote
Collapse
Renaulto
is fan of UTF-8

User info:
Registered: Aug 2002
Anno:
Time Online: 96 Days, 0:20:58 [...]

Post actions:

ENIGMA84 è un'esperta... di biciclette.

20-07-2006 10:44
Click Here to See the Profile for Renaulto Click Here to See the Blog of Renaulto Click here to Send Renaulto a Private Message Find more posts by Renaulto Add Renaulto to your buddy list Printer Friendly version Email this Article to a friend Reply w/Quote
Collapse
Terrytop
. : funambolo : .

User info:
Registered: Jul 2002
Corso: penetrazione digitale
Anno: finito'
Time Online: 71 Days, 5:58:12 [...]

Post actions:

Re: [RAGAZZE] Pompe

Originally posted by Aneurisma
C'è una ragazza che mi aiuta a pompare la ruota della bicicletta??? mi sa che ho bucato...

ruba la camera d'aria dalla moto di jd

20-07-2006 10:53
Click Here to See the Profile for Terrytop Click Here to See the Blog of Terrytop Click here to Send Terrytop a Private Message Find more posts by Terrytop Add Terrytop to your buddy list Printer Friendly version Email this Article to a friend Reply w/Quote
Collapse
ENIGMA84
Dottoresssa

User info:
Registered: Sep 2004
Corso: Comunicazione Digitale
Anno:
Time Online: 9 Days, 4:19:14 [...]

Post actions:

Originally posted by Renaulto
ENIGMA84 è un'esperta... di biciclette.

No mi spiace ma di "biciclette" nn me ne intendo...io solo moto...e di GROSSA cilindrata :D

Bill Gates ha dichiarato: "Ai miei figli è concesso usare il pc al massimo 45 minuti al giorno!" Facendo 2 calcoli: 15 minuti per caricare il SO, 5 minuti per aggiornare l'antivirus, 15 minuti a smadonnare a causa di un errore di sistema, 9,59 minuti per spegnere tutto e 1 secondo per far volare il pc fuori dalla finestra!!! :D

20-07-2006 10:59
Click Here to See the Profile for ENIGMA84 Click here to Send ENIGMA84 a Private Message Find more posts by ENIGMA84 Add ENIGMA84 to your buddy list Printer Friendly version Email this Article to a friend Reply w/Quote
Collapse
Simbios
Pig G0D

User info:
Registered: Oct 2006
Corso: persona seria
Anno: fuori da due anni
Time Online: 67 Days, 9:28:02: [...]

Post actions:

Originally posted by ENIGMA84
No mi spiace ma di "biciclette" nn me ne intendo...io solo di CAZZI...e di GROSSA cilindrata :D

dai enigma non dire queste cose su un forum....

Governare gli italiani non è impossibile, è inutile. (G.Giolitti)

20-07-2006 11:00
Click Here to See the Profile for Simbios Click Here to See the Blog of Simbios Click here to Send Simbios a Private Message Find more posts by Simbios Add Simbios to your buddy list Printer Friendly version Email this Article to a friend Reply w/Quote
Collapse
ENIGMA84
Dottoresssa

User info:
Registered: Sep 2004
Corso: Comunicazione Digitale
Anno:
Time Online: 9 Days, 4:19:14 [...]

Post actions:

Originally posted by SIMBIOS
dai enigma non dire queste cose su un forum....

uccidetelo...vi prego!

Bill Gates ha dichiarato: "Ai miei figli è concesso usare il pc al massimo 45 minuti al giorno!" Facendo 2 calcoli: 15 minuti per caricare il SO, 5 minuti per aggiornare l'antivirus, 15 minuti a smadonnare a causa di un errore di sistema, 9,59 minuti per spegnere tutto e 1 secondo per far volare il pc fuori dalla finestra!!! :D

20-07-2006 11:05
Click Here to See the Profile for ENIGMA84 Click here to Send ENIGMA84 a Private Message Find more posts by ENIGMA84 Add ENIGMA84 to your buddy list Printer Friendly version Email this Article to a friend Reply w/Quote
Collapse
jdhoring
Ma saggio de che?

User info:
Registered: May 2003
Corso: Informatica triennale
Anno: Giurassico
Time Online: 27 Days, 17:36:29 [...]

Post actions:

Re: Re: [RAGAZZE] Pompe

Originally posted by Terrytop
ruba la camera d'aria dalla moto di jd

Spiacente, le mie moto hanno ruote tubeless.

Il bravo motociclista è come un buon amante: ha equilibrio, giudizio e tempismo.

Nessuna forma d'amore ha tanto rispetto per la libertà dell'altro come l'amicizia.

20-07-2006 12:40
Click Here to See the Profile for jdhoring Click Here to See the Blog of jdhoring Click here to Send jdhoring a Private Message Find more posts by jdhoring Add jdhoring to your buddy list Printer Friendly version Email this Article to a friend Reply w/Quote
Collapse
jdhoring
Ma saggio de che?

User info:
Registered: May 2003
Corso: Informatica triennale
Anno: Giurassico
Time Online: 27 Days, 17:36:29 [...]

Post actions:

Intervento del moderatore:
thread chiuso per vacca

Il bravo motociclista è come un buon amante: ha equilibrio, giudizio e tempismo.

Nessuna forma d'amore ha tanto rispetto per la libertà dell'altro come l'amicizia.

20-07-2006 12:40
Click Here to See the Profile for jdhoring Click Here to See the Blog of jdhoring Click here to Send jdhoring a Private Message Find more posts by jdhoring Add jdhoring to your buddy list Printer Friendly version Email this Article to a friend Reply w/Quote
All times are GMT. The time now is 16:34.    Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread | Add to Bookmarks

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules: